21 comments on “OST 49 Days Part 1 – 10

  1. assalamualaikum,
    saya org malaysia..
    boleh saya join perbualan anda semua??
    saya pon meminati k-drama tapi,x banyak cerita yg saya tonton…
    setelah saya membaca komen2 diatas…wahhh!!!
    syok banget lihat org seperti kamu berbual bahasa korea…
    boleh ajarkan saya??

  2. assalamualaikum eonni.. saya mau tanya kalau ost 49 days yang pas yi soo kecelakaan itu yang mana ya? tolong link nya ya ! saya cuma suka yang itu jadi cuma mau download yang itu, tolong bales ya eonni.

Tinggalkan Balasan

